Länge sen

Hej! Nu va det ett tag sen jag skrev på bloggen, men jag har helt enkelt inte orkat göra det. I allafall så ska jag skriva lite vad jag har gjort under sommaren (kan inte kalla det sommar när det regnar hela tiden...)
Dom första veckorna gjorde jag ingenting typ, sov mest bort dagarna. Va nere i husvagnen med några gånger och så firade jag midsommar där med Linnea och min familj och några fler. Jag har varit på 25-års fest med.
Förra veckan va jag med Hanna i stugan då det också va Killebom. Där såg jag och Hanna Den svenska björnstammen, Amanda Fondell och Bob Hund. Kan inte säga att Bob Hund va så himla bra men vi såg dom ändå. På lördagen efter Killebom körde Hannas mamma ner mig till Norje Boke när dom skulle hem så då va jag där. Riktigt fint väder på söndagen så jag solade och badade med Annie i där. Härligt!
 I tisdags åkte jag med Linnea till hennes kusiner och hennes mormor och morfar. Skulle åkt till Torekov men det va för fult väder och för kallt för det. Vi åkte till Grand Samarkand och shoppade och på eftermiddagen kollade vi på bio. Kul hade jag där!
Innebandy har hållt på i några veckor nu men igår va det första gången vi va inne och spelade med klubba. Kändes väldigt ovant. Vi ska träna på torsdag med och sen ska vi till Trelleborg på cup i två dagar. Riktigt roligt!
Bland allt detta har jag varit med mina kompisar, shoppat, varit i Norje och massa annat.
 Åker till Norje i morn och då följer min farmor med dit.
pusss!

Kommentarer

kom ihåg mig?

ditt namn:


e-postadress: (visas inte)


URL/Bloggadress:


kommentar:


Trackback

ELVIRA NYBERG